• (iOS) Talking Angela häkkida kõik

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Angela ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Angela IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ häkkida kõik ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Angela 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sitt

    Talking Angela Zabava jfkg

    See on väga hea, kuid see on kuidagi mõttetu, kuna sellel pole vesiklosetti

    teatsin et sobrad raaksid et selle mangs on hacker see on tosi :D tema silmades on naha hackerit ja kaamera laheb telofins voi tahvlis jne tool kui ta raagib.Hacker kusis ku vana ma olen kus ma olen kas voiksime saada kokku peterburis novarskva 19a tanval ja mia on mu lwmmik viis teisi inimesi tappa nii et arge laadige seda alla

    Talking Angela Pramogos tqnu

    Mängisin seda mängu nooremana ja mulle meeldis alati see üks funktsioon, kui saad Angelaga rääkida! Kahjuks võttis mingi rumala vale kuulujutt selle ära ja see ✌inimene✌ tema silmis ei vasta tõele ja ON selgelt photoshopitud. Kuna see kuulujutt sai nii paljude haavatavate ajupesu, eemaldasid Outfit7 arendajad selle funktsiooni jäädavalt kaebuste tõttu. Siiski oli lõbus, kui see kestis.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :