• (Android) Cooking Max: Cooking Games Kodē bezgalīgus punktus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Max: Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Max: Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kodē bezgalīgus punktus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Max: Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Cooking max ir atkarību izraisoša spēle spēļu cienītājiem. Man ļoti patīk šī izcilā spēle. Es novērtēju izstrādātāju centienus izstrādāt šo nepārspējamo spēli.....

    Viss bija labi līdz 77. līmenim, kur tas apstājās

    Šī ir vissliktākā lietojumprogramma, kāda man jebkad ir bijusi manā tālrunī... Ielādējot ir nepieciešams laiks...

    Cooking Max-სამზარეულოს თამაში არკადული ncw

    Šajā lietotnē ir pārāk daudz kļūdu

    D spēle bija patiešām intriģējoša un saistoša... līdz tā sāka izturēties nepareizi... tā mani iedzina sākumā n it kā ar to nebūtu pietiekami... tā man sāka dot 3 zvaigznes no pirmā mēģinājuma, n it kā tā nebūtu. t joprojām ir pietiekami labs... es nekad neesmu saņēmis atslēgas n, tāpēc nevarēju tikt tālāk par 10. līmeni... jo nevarēju atrast darbu, no kura dabūt atslēgas

    Ļoti neglīts

    Priecīgs

    Spēle ir ok, bet reklāmu ir pārāk daudz. Viens pēc katras spēles ir smieklīgi.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :