• (Android) Sonic Runners Adventure game kodi neierobežots zelts

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodi neierobežots zelts ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Runners Adventure game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tas ir diezgan jautri. Viena no nedaudzajām mobilajām spēlēm, kuru es izvēlēšos spēlēt, nevis tikai tad, kad man nav nekā cita, ko darīt.

    Sonic Runners Adventure game Приключенски xqen

    vajag vairāk rakstzīmju vajag vairāk priekšmetu un vajag vairāk draugu, un beigām vajag labāku Photoshop, šī spēle ir sūdīga

    Šīs ir lietas, kas trūkst Sonic Runners piedzīvojumā 1. Dārgakmeņi 2. Nav super un hyper Sonic 3. Classic, Adventure Sonic 4. Tur trūkst komandas roze, šī spēle ir vislabākā

    jautri maz novērst uzmanību, bet kopumā jautri

    Sonic Runners Adventure game Авантуристичке roz

    Oriģināls bija lielisks. Es spēlēju to bez pārtraukuma. Šis ir labs aizstājējs. Vai jums ir vajadzīgi ikdienas/iknedēļas izaicinājumi, vairāk mazo draugu, kas sniedz jums spēku, un kur ir Google Play spēļu sasniegumi? Pievienojiet to.

    Slikti skrien. Nomet kadrus, un, kad tas notiek, Sonic krīt cauri pasaulei, un man jāgaida, kamēr viņš uzpeld tur, kur viņam vajadzēja būt. Kad spēle patiešām rodas kļūdas, tā mēģina pārslēgties uz portreta orientāciju un tad, kamēr mans planšetdators joprojām šķiet atsaucīgs, es vairs nevaru atvērt navigācijas pogas. Tāpēc man ir jātur barošanas poga, līdz tā tiek restartēta. Noteikti nepieskarieties mazajam virpulim kartes ekrāna apakšējā kreisajā stūrī, jo tas noved pie tā, ka spēle bezgalīgi ielādē daudz reklāmu, un jūs to nevarat atcelt. Skrējējam tas nav īsti labs /skriešanas/ darbs.

    Sonic Runners Adventure game Авантуристичке roz

    Spēle ir ok, bet līmeņi ļoti atkārtojas. Ja vēlaties labu skrējēja sānu scroller spēli ar unikāliem līmeņiem, izmēģiniet Rayman piedzīvojumu skriešanu vai Super Mario run

    Nepieciešams vairāk satura. Citādi lieliska spēle.

    Kāpēc jūs varat pievienot izlaišanu, lūdzu, Gameloft atbildiet vai atmaksājiet naudu

    Es iesaku to iegādāties un ticiet man, ka to ir vērts iegādāties, un man nepatīk pirkt spēles

    Spēle turpina avarēt, kad mēģinu spēlēt pirmo posmu, un, kad es mēģinu iegādāties varoni, lūdzu, es ļoti ceru, ka problēma drīz tiks novērsta

    Pārsteidzoši, bet vai varat pievienot notikumus, lai padarītu to jautrāku

    Tam nepieciešams vairāk rakstzīmju un bezgalīgs režīms

    Death Incoming! Macəra uejz

    Sonic MANIA

    Sonic Runners Adventure game Авантуристичке roz

    Nav slikta spēle, bet noteikti ne tik laba kā oriģināls. Šīs spēles interfeiss pastāvīgi sasalst, taču spēle joprojām darbojas, tāpēc viss, ko jūs saņemat, ir spēle un nekustīgs attēls ekrānā. Modeļi izskatās kā ražoti roblox. Sākotnējais skaņas skrējējs noteikti bija pielicis vairāk darba, jo redzot šo kā turpinājumu un zinot, ka mēs nekad nevarēsim atgriezties pie sākotnējiem skaņas skrējējiem, ir patiesi kauns.

    Sonic Runners Adventure game Приключенски xqen

    Viņi mēģināja, bet nekas nepārspēs sākotnējos Runners. Tai ir daudz vairāk šarma, laba spēles sistēma, kurai ironiskā kārtā ir vairāk nekā šai spēlei, un tā jutās nodrošināta. Šis vairāk liekas kā neveiksmīgs turpinājums. Tas nekādā ziņā nav briesmīgi, esmu spēlējis sliktākas Sonic spēles, taču tas noteikti ir izlaišana.

    vai viņi kādreiz ir spēlējuši skaņas spēles

    Man patīk, kā viņi izvēlējās tādu 3D stilu, kā skatuve un varoņi izskatās, lai gan, manuprāt, sākotnējā Runners spēle 2D izskatījās daudz labāk. Spēle ir laba, es nedomāju, ka tai ir vajadzīgi pielāgojumi. Vienīgais, ko lielākā daļa fanu patiešām vēlas, ir bezgalīgais režīms un vairāk draugu

    Es meklēju mobilo skaņas spēli, lai pavadītu laiku. Es saskāros ar Sonic Runners Adventure, kuru, šķiet, iedvesmojis Mario Run/Sonic Rivals. Grafika un prezentācija ir fenomenāla, un pat stāsts ir pieklājīgs. Tomēr līmeņa dizains ir šausmīgs platformai, un šķēršļi ir novietoti lētākajās vietās, no kurām dažas ir vienkārši neizbēgamas. Lai gan es nevaru tai piešķirt pilnas piecas zvaigznes, 2,99 nav slikta cena, un bez pirkumiem lietotnē es joprojām ieteiktu to ikvienam skaņas cienītājam.

    es tiešām vēlos piešķirt šai 5 zvaigznes.. man patīk spēle! bet tagad tā turpina avarēt, es pat nevaru atvērt spēli, ja tā neavārē un nenosūta mani uz sākuma ekrānu. ja šo kaut kā var salabot, tad absolūti 5 zvaigznes, fenomenāla spēle

    Tā ir lieliska spēle, taču tā ir pārāk īsa. Ja būtu bezgalīgs režīms, tāpat kā iepriekšējā versija, šī spēle noteikti būtu 5 zvaigžņu vērta, bez šaubām.

    Šī spēle ir grūta, kad es lēcu, es nelēcu šo spēli, vadība un līmenis ir grūti, es ienīstu šo spēli.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :