• (Android/iOS) Bubble Pop! Puzzle Game Legend ატყუებს მეტ რესურსს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ატყუებს მეტ რესურსს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Pop! Puzzle Game Legend 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    სახალისო შრომატევადი თამაში, როცა მოწყენილი ხარ

    სახალისო თამაში გონების გასასუფთავებლად. მეხმარება ჩემს სტრესს

    თამაშით ვხალისობდი, მაგრამ რეკლამები ახლახან გამოჩნდა ჩემი ეკრანის შუაში და როდესაც პირველად დავიწყე თამაში, მიმართულებები საკმაოდ რთული გასაგები იყო! და თამაში უბრალოდ იყინებოდა, როცა ახალ დონეზე გადავედი. ეს სახალისო თამაშია, მაგრამ მას გარკვეული განახლება სჭირდება!

    შესანიშნავი თამაში 116-ე დონემდე მივიდა, გაგრძელების უფლება არ მისცეს. ისიამოვნეთ თამაშით და გირჩევთ.

    ძალიან სახალისო თამაში... ითამაშა მანამ, სანამ ყველა დამატება არ გამოჩნდება თამაშის დროს. კარგია, რომ რეკლამა გქონდეს დონის ბოლოს, მაგრამ თამაშის დროს ამომხტარი ღილაკი სავალალოა. როგორც მე მიყვარს თამაში, წავშალე ის დაახლოებით 200 დონეზე დაიწყო და ეს იყო Google-ის რეკლამები ტანსაცმლის მაღაზიისთვის. მე დავაწკაპუნებდი რეკლამას, შემდეგ დავბრუნდი თამაშში, რეკლამა ისევ იქ იქნებოდა. რეკლამისგან თავის დაღწევის ერთადერთი გზა იყო თამაშის დასრულება და გადატვირთვა. რეკლამა დაიკავებს ეკრანის შუას ზემოდან ქვემოდან და ეკრანის დაახლოებით ნახევარს შუა კიდეებამდე

    დონე 12, ახლახან დაიწყო, მაგრამ კარგი გართობა!

    უყვარდა ეს თამაში. ახლა არის რეკლამა, რომელიც იწყება თამაშის ზემოდან და გადის პირდაპირ MIDDLE-დან გვერდის ბოლოში. მე დავურეკე Google-ს, არანაირი დახმარება. მე ვცადე დაველოდე მის გაქრობას, ეს ასე არ არის. მე ვცადე რეკლამაზე დაწკაპუნება, ის პირდაპირ უბრუნდება რეკლამას. არაფერი მიცდია არ მეხმარება და ვერავინ დამეხმარება. სასაცილოა!!!!!

    ეს არის სახალისო და დასასვენებელი. გაიძულებს გამოიყენო შენი გონება

    Bubble Pop! Puzzle Game Legend Puzzel tqzs

    მე ნამდვილად მიყვარს ეს თამაში თვეების განმავლობაში. მაშინ, დღეს, უეცრად... თამაშის შუა რიცხვებში ვერტიკალური დამატების ბანერი ეშვება თქვენი ეკრანის ცენტრში, მისი ამოღების საშუალება არ არის. 7 წუთის ყურების შემდეგაც კი. მისი ამოღების ერთადერთი გზაა გასვლა და უკან შესვლა, შემდეგ კი შემდეგი თამაშის ნახევარი გზა ისევ განმეორდება. გართობის 364 დონე.. კარგი იყო სანამ გაგრძელდა. Ნახვამდის.

    სერიოზულად მსიამოვნებს ეს თამაში. ეს არის სახალისო და ნარკოტიკული, მაგრამ ამავე დროს დამამშვიდებელი. მიზეზი, რის გამოც მას მხოლოდ სამ ვარსკვლავს ვაძლევ, არის ის, რომ მას აქვს ხარვეზი. ის გამუდმებით მეუბნება, რომ b "Bubble Pop გაითიშა" და ის უბრალოდ ჩერდება და ითიშება. და რაც არ უნდა ახლოს ვიყო ამ თამაშის დასრულებასთან, როცა მას ისევ გავხსნი, თავიდან უნდა დავიწყო თავიდან. თუ მათ შეეძლოთ ამის გამოსწორება, ეს აბსოლუტურად ხუთვარსკვლავიანი თამაში იქნებოდა!

    შესანიშნავი თამაში, ნარკოტიკული, მაგრამ ძალიან ბევრი რეკლამა!

    მე რეალურად ძალიან მომწონს ეს თამაში, მაგრამ უახლესი განახლება საშუალებას აძლევს რეკლამებს, რომლებიც ფარავს თამაშის ეკრანს, რაც შეუძლებელს ხდის თამაშს და თქვენ ვერ მოიშორებთ რეკლამას. თამაში სავსეა რეკლამებით თითოეულ დონეზე, თუმცა შემაშფოთებელია, მოსალოდნელია, თუ უფასოდ ვითამაშებ. სრულეკრანიანი რეკლამები თამაშს უთამაშებელს ხდის. მსჯელობა, წაშალოთ თუ არა ამის გამო. იმედი მაქვს გამოსწორება მალე მოვა.

    მხიარულია, მაგრამ ცოტა ნელა მოძრაობს. რეკლამა მძიმე.

    იმდენად ვარ დამოკიდებული Bubble Pop-ზე, რომ ტელეფონს ყველგან თან ვატარებ. სერიოზულად დამოკიდებული! მაგრამ .... AD'S სასაცილოა.

    კარგი იყო, სანამ არ მივაღწიე იმ აზრს, რომ ზედმეტად შევედი ფეისბუქზე, სანამ შემდგომში წავალ. არა.

    თამაშის 15 წამი, რასაც მოჰყვება 30 წამი რეკლამა. შემდეგ ის გთავაზობთ რეკლამების წაშლას ღირსეული კონსოლის/კომპიუტერის თამაშის ფასად. მე მესმის, რომ უფასო თამაშებს რეკლამა სჭირდება, მაგრამ იქაც უნდა იყოს თამაში...

    არც თუ ისე რთული და არც არაფერი ახლოსაა იმასთან, რაც რეკლამებში იყო ნაჩვენები. რბილად რომ ვთქვათ, ძალიან იმედგაცრუებული.

    ახლახან დავიწყე. საკმაოდ კარგი ჯერჯერობით. დამიზნება კარგია. ჯერჯერობით გაყინვა არ არის

    მაკავებს და კონცენტრირებული ვარ

    სახალისო თამაში, მაგრამ ძალიან ბევრი რეკლამა. რეკლამებზე მეტი დრო რჩება, ვიდრე რეალურად თამაში.

    მე ძალიან მომწონს ის ფაქტი, რომ ამის თამაშით შემიძლია ტვინი დავისვენო და გავახალგაზრდავდე. მე არ ვგიჟდები ყველა რეკლამაზე.. და უბრალოდ უარს ვამბობ $$$-ის დახარჯვაზე რომელიმე თამაშის სათამაშოდ. მაგრამ თქვენ მაინც შეგიძლიათ ითამაშოთ ამის გარშემო

    მე მომეწონა, ბევრი რეკლამა ცოტა შემაშფოთებელი იყო, მაგრამ გასაგები. თამაში გამუდმებით იყინება, დეინსტალირებული და ხელახლა ინსტალირებულია, მაინც იყინება. ასევე დავიღალე რეკლამების წასაშლელად გადასახადის მოთხოვნით, ალბათ დროზე მექნებოდა, მაგრამ მე დავიწყე თამაში რამდენიმე დღის წინ და არასდროს ვდებ ფულს თამაშში, თუ დარწმუნებული არ ვარ, რომ ერთ კვირაზე მეტს ვითამაშებ. რაღაც ხარვეზები ჰქონდა, მაგრამ ყველაფერი კარგად იყო.

    ეს შესანიშნავი და დამამშვიდებელი თამაშია. საკმაოდ ნარკომანიც. მე კი მივცემდი მას 5-ს. მიზეზი, რის გამოც ის არის 4 და არა 5, არის იმიტომ, რომ ამდენი რეკლამაა. მე მესმის, თამაში უფასოა და ასე შოულობენ ფულს, მაგრამ ძალიან ბევრი რეკლამა არ შეიძლება. ისინი ფაქტიურად გაძლევენ რეკლამას ყოველ ჯერზე, როცა დონეს დაასრულებ, რა!??? ჯერ კიდევ შესანიშნავი თამაშია, უბრალოდ გთხოვთ, შეამციროთ რეკლამები.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :